A halakat felülre raktam csak is Danciért, hogy könnyebben tudja őket etetni! :D Hajrá, nehogy éhen haljanak szegénykék. ;)

Like

2012. július 1., vasárnap

Egy kis egyveleg a szunet vegeig


Ez meg mindig az oszi szunetol szolo beszamolas! :D
Tehat a kovetkezo napokban csak otthon henyeltem, neha atjottek a csajok, elmentunk setalni a motorcross palyahoz a kozelben. Tok jo volt nezni, ahogy ugrattak, a levegobe repultek, majd legiesen megerkeztek. Arra gondoltam, hogy esetleg en is kiprobalhatnam... ja varj csak...nem vezethetek mig itt vagyok. -.- Szoval ez az otlet is elvetve. :/ Na meg a seta kozben talalkoztunk egy par loval, akik a kis foldteruleteiken legeltek. Morgana nagyon elvezte, o imadja a lovakat. Engem annyira nem tudott meghatni. Csak lovak, akiket lehet etetni...
Par nappal kesobb, mikor egyedul voltam otthon, kedvem tamadt egy kis biciklizeshez. Nem volt jobb dolgom, elmentem megint a lovakhoz. Amikor megerkeztem biciklivel, bukosisakkal a fejemen, latni lehetett a felelmet a szemukben(ki ez az ufo? :D). A kisebb felos felkeltette a figyelmem. Kb. 10 percig probalkoztam magamhoz hivni. Nagyon lassan kozelitett, labaiban a bizonytalansag, keszen arra, hogy barmelyik percben nekieredjen a masik iranyba. Elboritott egy erzes, mintha en lennek a kisherceg, a lo meg a roka. Hosszu percek utan, mikor annnyira kozel volt mar, hogy megtudtam erinteni, latta, nem kell semmitol sem felni. A felelem atvaltott megnyugvasba. Es mind ez nem csak a szemeben volt, latni lehetett ahogy a nyugalom vegig fut a testen. Ez valahogy orommel toltott el. Tobb mint fel oraig vele voltam, etettem, simogattam. Akkor ertettem igazan meg, mit jelent teljesen odalenni egy loert, tokeletes harmoniaba lenni vele. :)

Egyik nap meg  a szunet alatt csak ultem a szobamban, erre bejon a tesom... Huu mondom vele meg mi tortent? (ugyanis meg mindig nem igazan beszel velem, azaz nem komunikalunk, csak amikor muszaj...) Megkerdezte, szeretnek-e veluk tartani Taupo melletti kis varosba, ahol furdeni fognak a toban. Orultem a meghivasnak, mondjuk azert sejtettem, hogy mum kerdte tesom a meghivasra, de azert elfogadtam, hisz javitani akartam a kapcsolatunkon. Jott velunk meg ket srac, na meg tesom legjobb baratnoje. Amennyire jol ereztem magam a barataimmal, annyire rossz volt ez... :/ Tudod milyen amikor felig ismeretlenekkel vagy, akik nem beszelnek hozzad, raadasul az egyetlen kapocs koztuk egy kozted a fogado tesod, ako ugyancsak nem szol hozzad... Ooooo csak kicsit voltam egyedul. De hat egyszer csak meg kell tanulnom sajat magammal lenni, ez furan hangzik, de ha belegondolsz, a legnehezebb dolog az embernek sajat magaval lennie! Ez az erzes akkor is kisertett, amikor teljesen egyedul kellett utaznom 2 napot repulovel. :/ :)


A szunet vege fele elhataroztam, csinalok a csaladnak egy kis langost.
Ez nem az enyem, csak loptam netrol a kepet :D
Az az egyetlen kaja, amit mar ezerszer megcsinaltam, teljesen biztos vagyok az elkesziteseben. Ja meg ugye azert is latszott jonak, hisz nekik halvany lila gozuk sem volt rola, mi is az. :D Na hat ott kezdodott a kis tortenet, hogy ra kellett jonnom, se tejfol se kefir nincs itten. A tejfol meg nem okozott nagy fejtorest, elvegre beerem en sour creammel is (meg akkor is ha nem pont olyan ize van). A kefirnel nem voltam egeszen biztos magamban, valoban nem kapni itt, vagy csak mashogy nevezik. Na azert szepen feltettem a kerdest: van-e itten kefir? Ok csak neztek szep kis kitagult pupillakkal, ertetlenul persze. Mondom oke, megprobalom elmagyarazni, mire is gondolok: hat az ugy keszul, hogy a kis gombakat beletesszuk a tejbe, es akkor azok megcsinaljak a kefirt.... A tekintetuk magatol ertetodoen maradt ugyan az! :D Huu de azert par ora alatt sikerult elmagyaraznom, majd kiderult hogy itt is lehet kapni, csak azt bakterizalt joghurtnak hivjak. :)
Tehat elindultunk a boltba, megvenni a hozzavalokat. Megtalaltam a sour creamet, na meg azt a fura joghurtot is. Na de csak hogz ne legyen olyan egyszeru az elet, persze hogy az eleszto kulonbozott. Allitolag mar lehet otthon is kapni szraz elesztot, de en meg soha az eletben nem talalkoztam vele. Mondjuk nem tunt problemanak, szoval azt is megvettuk. Hazajovetel utan hozza is fogtam. Tok jo, minden siman ment, szepen elkesitettem, majd beraktam a hutobe egy oraig megkelni. 1 ora mulva megneztem a tesztat, es csak nem azt latom, hogy semmivel nem lett nagyobb... na ez is csak velem tortenhet meg. . .! :D Mum mondta is, hogy furcsalta, miert rakom a hutobe a tesztat, amikor ok mindig a meleg tuzhely mellett keletik. Na ezt nem tudta volna elobb mondani! Neeeeem aaam! :D De azert sikerult kimagyaraznom, hogy nem en orultem meg, hanem az eleszto maskent mukodik. Hmmm... tehat mit is kezdjunk a tesztaval, mivel ebbol mar nem lesz vacsora. Apum ki akarta dobni, nekem viszont jott egy mento otlet: csinaljunk belole palacsintat! :D Szoval szepen kisotottuk, es basszus Finom lett!!! :DD Hat igen, az elso magyar kajam a langostesztabol keszult palacsinta! ;)

Ez egy eleg regi kep rola (netrol szedve)
Valamikor voltunk setalni a kozeli erdoben Mummal es Daddal. :) Az erdo teljesen ugy nezett ki, mint az otthoniak. Kicsit eszembe jutatta az otthoniakat. :) Ami viszont erdekesebb volt, az par nappal ezutan kovetkezett, ugyan is elmentunk a kicsit messzebbi termeszetes erdobe, ami valami elkepesztoen gyonyoru volt! :) Azt hiszem meg nem lattam ilyes fele erdot eletemben eloben. Olyan volt mint egy dzsungel: egy csomo pafrany, eleg sok kozuluk nagyobb mint en, palma fa szerusegek, lianok ossze-vissza... Csodalatos volt. Csinaltam is rengeteg kepet. :) Igazabol az ok ami miatt elmentunk oda, mert szuleim meg akartak mutatni nekem a legnagyobb fat a kornyeken, ami tobb mint 1000 eves.
Az atmerojere nem emlekszem, de nagyon nagy volt, tiznel tobb ember kell hozza, hogy korbe tudjak olelni. Sajnos nem erinthettem meg, mivel korul volt veve keritessel. Es a kepen sem latszik emiatt, mekkora is valojaban, de nem baj. :)Visszafele kicsit lemaradtam fenykepezni, viszont amikor siettem a tobbiek utan, csak azert sem ertem utol oket. Nem is ertettem miert, nem voltam en annyira lemaradva. Egyszer csak bazi nagy zorej, apum kiugrik egy fa mogul es ramdordul! Ur isten a ver is megallt az ereimben ok meg csak rohogtek rajtam! :D
Jeeee azt hiszem ennyit a holidaysrol, vegere ertem. :)) Ahhoz kepest, hogy nulla tervvel vagtam neki, egesz jol sikerult. Igy leirva jon ra az ember, hogy mennyi mindent is csinalt! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése